Na tej stronie znajdziesz następujące informacje:
BungeeCord jest usługą, która umożliwia łączenie w sieć dwóch lub większej liczby serwerów Minecraft. Dzięki temu gracze, którzy połączą się do Twojego BungeeCord'a będą mogli w łatwy sposób wybrać, na którym z Twoich serwerów chcą zagrać. Możesz również dostosować ustawienia BungeeCord, aby gracze byli automatycznie kierowani na określony serwer domyślnie.
Zacznamy od ustawenia w panelu serwera BungeeCrod jego adresu domenowego. Panel Pukawka.pl umożliwa ustawienie go bez portu.
Następnie otwieramy menu "Edytor plików", gdzie klilamy na plik config.yml , który jest głównym plikiem konfiguracyjnym dla BungeeCrod.
W plik config.yml musimy ustawić nasz główny serwer, oraz kolejne serwery podłączyć do naszej sieci.
Zmieniamy zatem nazwę serwera: "server1" na swoją w miejscach:
fallback server:
default_server:
servers:
tak jak jest to zaznaczone kolorem pomarańczowym na obrazkach poniżej.
Możemy równiż ustawić siebie jako administratora.
W tym celu musimy zmienić linię: "md_5" na Twój login z Minecraft
Teraz musimy ustawić adres ip oraz port serwera Minecraft który chcemy podłączyć. Na obrazku poniżej widoczne są dwa podłączone serwery o nazwach server1 (to jest główny serwer) i server2 który jest następnym serwerem naszej sieci. Oba mają ustawione nazwy, adresy ip i porty.
W panelu Pukawka.pl adres ip oraz port są widczone w menu serwera Minecarft w zakładce "Informacje o serwerze", na samym dole.
Serwery które chcemy połączyć w sieć najlepiej działają na silniku Spigot, który można zainstlować w menu Modyfikacje, lub samodzielnie przez ftp.
Ważną rzeczą na serwerach Minecraft podłaczonych do BungeeCrod jest ustawienie "-1" w pliku bukkit.yml linii: connection-throttle, tak jak to jest zazanczone na obrazku poniżej. Uwaga plik bukkit.yml pojawia się dopiero po pierwszym uruchomieniu serwera Minecarft z silnikiem Spigot lub Bukkit.
Następnie ustawiamy adres serwera BungeeCord w grze Minecraft (dzięki zaawansowanym rozwązaniom panelu Pukawka.pl nie trzeba podwać portu)
Jak widać poniżej serwer jest widczny i gotowy na przyjęcie graczy.
Po zalogowaniu od razu zostaniemy połączeni z serwerem domyślnym (default), który ustawiliśmy w pliku config.yml. Wystarczy wydać komendę /server a zaobaczymy listę podłaczony do naszej sieci serwerów Minecraft.
Aby połaczyć się z innym serwerem należy wpisać komendę: /server nazwa_innego_serwera
Mimo dołożenia wszelkich starań o aktualność informacji niektóre informacje w FAQ mogą być nieaktualne. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt z nami. Aktualnych informacji udzielamy za pośrednictwem zakładki "Pomoc" w panelu, mailowo lub telefonicznie.
Masz propozycje do działu FAQ? Napisz do nas | © 2006-2024 Pukawka.pl |